Onze expertise ligt in het hele media spectrum, van online tot offline. Voor een goede customer journey is jouw online omgeving van cruciaal belang. Wij richten ons vooral op offlinecampagnes die zorgen voor meer naamsbekendheid, hogere traffic, betere klantbeleving en verhoogde omzet. Met een strakke planning en creatieve ideeën realiseren wij effectieve marketingstrategieën. Voor de uitvoering hebben we veel contacten met exploitanten en begrijpen wij dat de taal van de media voor velen een uitdaging kan zijn. Klanten stellen ons vaak vragen zoals: Wat kunnen we verwachten van een exploitant? Zijn er kortingen beschikbaar? Wanneer is free publicity een optie? En welke resultaten kunnen we eigenlijk verwachten? Door onze transparante werkwijzen en duidelijke communicatie krijgen onze klanten volledig inzicht in het proces. Wij stellen realistische verwachtingen af en zijn administratief zeer zorgvuldig. Wij zijn competitief ingesteld en zien elke opdracht, van klein tot groot, als een uitdaging.
De wereld van marketing verandert voortdurend, met nieuwe technologieën, trends en platforms die continu opduiken. Podcast, livestreaming, video on demand, augumented en virtual reality, artificial intelligence zijn maar een paar voorbeelden die de laatste tijd explosief zijn gestegen. Het is niet meer weg te denken uit de media en dat brengt direct aantrekkelijke mogelijkheden met zich mee voor adverteerders. Bijna alle veranderingen worden aangestuurd door digitale factoren, waardoor we diepgaande inzichten krijgen in gedrag en voorkeuren. Zonder goede data kan je geen effectieve campagne creëren. We doen er alles aan om voorop te blijven lopen, innovatieve oplossingen te bieden en jou te voorzien van de meest effectieve strategieën om bij te blijven in deze dynamische omgeving.
Mediakanalen waar wij graag mee werken delen we op verschillende herkenbare categorieën
Televisie, radio, kranten en tijdschriften
Websites, e-mailmarketing, social media, podcast, VOD, blogs en vlogs.
Beurzen, webinars, masterclasses, sportmarketing en jubilea.
(Snel)wegreclame, abri's, narrowcasting.
Direct mail, gepersonaliseerde e-mailmarketing, follow-up calls.
Alle soorten media op een kleine specifieke doelgroep gericht.