Werkwijze

Managers en ondernemers zitten vaak vol met creatieve ideeën over hoe ze meer klanten kunnen aantrekken, welke boodschap de doelgroep aanspreekt en wanneer de meeste klanten zich aandienen. Het vraagt om een uiterst betrokken partner om deze ideeën en wensen te vertalen in een effectieve mediacampagne die binnen de mogelijkheden van de organisatie past. We weken nauw samen met onze klanten, delen regelmatig updates en rapporten, en luisteren actief naar feedback om ervoor te zorgen, dat we voortdurend aan uw verwachtingen voldoen. Om de hoogste kwaliteit te garanderen, streven we naar excellentie in al onze marketingactiviteiten. We zijn vastberaden om onze klanten te voorzien van hoogwaardige, resultaatgerichte marketingoplossingen die hen helpen te groeien en te slagen in hun markt. klanten, delen regelmatig updates en rapporten, en luisteren actief naar feedback om ervoor te zorgen dat we voortdurend voldoen aan uw verwachtingen. Om de hoogste kwaliteit te garanderen, streven we naar excellentie in al onze activiteiten. We zijn vastberaden om onze klanten te voorzien van hoogwaardige,resultaatgerichte marketingoplossingen die hen helpen te groeien en te slagen in hun markt.

gph-img

10-meting

Wij beginnen met een grondige analyse van uw marketingdata, product en bedrijf. Het is belangrijk om de succesfactoren te identificeren en de visie van de beleidsmakers te begrijpen. We verdiepen ons in uw doelgroep en analyseren patronen, want data is de sleutel tot succes. Als uw organisatie al langere tijd campagnes voert en u met ons aan een optimalisatieslag wilt werken, kunnen we kiezen voor kwantitatief marktonderzoek om te bepalen wat uw doelgroep over u weet. Met al deze informatie leggen we een stevig fundament voor onze strategische marketingaanpak. 

book-img

2Branche-informatie

In een snel tempo verdiepen wij ons in uw branche. Dankzij onze achtergrond en huidige klanten zijn we vaak al op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in uw sector. In deze fase zoeken we naar specifieke informatie zoals marktvooruitzichten, kansen en campagnes van concurrenten. Deze inzichten dragen bij aan het succes van uw marketingcampagne. 

jrny-img

3Customer Journey

Tijdens dit proces bepalen we uw ideale klant. Dankzij grondige marktsegmentatie krijgen we een duidelijk beeld van de doelgroep die we moeten bereiken. We analyseren hoe de funnel is ingericht en helpen we een handje met de verdere optimalisatie, zodat alle leads worden opgevangen door uw interne systemen. Of het nu gaat om branding of performance marketing, een goed ingerichte funnel zorgt voor kwalitatieve resultaten van de campagne. 

plan-img

4 Strategie en planning

Er is een sterk fundament voor een succesvolle marketingcampagne die jouw bedrijf zal laten groeien. Idealiter streef je naar 5 tot 12 kwalitatieve touchpoints met je doelgroep. We benutten de beschikbare middelen optimaal en werken graag met media-explointanten die extra moeite willen doen voor onze opdrachtgevers, door goede voorwaarden af te spreken. 

exec-img

5Executie

Wanneer de campagneplanning zorgvuldig is doorgenomen, leggen we alle details vast en gaan we over tot de uitvoering. Ons team van creatieve professionals creëert opvallende content die de aandacht trekt en de boodschap van u merk effectief overbrengt. We garanderen originaliteit, impact en consistentie in al uw marketinguitingen.  

search-img

6 Analyse en optimalisatie

De campagnes draait op volle toeren. We zijn benieuwd naar het gedrag van de bezoekers: hoeveel van hen kwalificeren zich als Marketing Qualified Leads (MQL) en hoe kunnen we ze omzetten naar Sales Qualified Leads (SQL)? Wat doen we met de verkregen data en waar moeten we bijsturen om de resultaten verder te optimaliseren? Dit vormt het essentiële onderdeel van het proces om mediacampagnes nog succesvoller te maken. We monitoren voortdurend de prestaties, analyseren gegevens en passen de strategie indien nodig aan om ervoor te zorgen dat we onze gestelde doelen behalen.