Primus Media verwelkomt Matthew Armitage als nieuwe Chief Marketing Officer
Met een achtergrond in journalistiek en marketingcommunicatie, heeft Matthew uiteenlopende functies vervult in het bedrijfsleven, de media en het hoger onderwijs. Zijn veelzijdige expertise en strategisch inzicht zette hij de afgelopen drie jaar in als freelance strateeg. Zo werkte hij onder andere in opdracht van een aantal full-service bureaus en zette hij zich in voor een landelijk programma om het Nederlands onderwijs digitaal veiliger te maken. Zijn jarenlange ervaring heeft hem niet alleen een diepgaand begrip van complexe marktstructuren opgeleverd, maar ook bewezen resultaten in het ontwikkelen van effectieve en impactvolle communicatie- en marketingstrategieën.
Paul van Vuuren, oprichter van Primus Media, zegt over zijn aanstelling: "We zijn verheugd om Matthew te verwelkomen in ons team. Zijn expertise en visie op marketing sluiten perfect aan bij onze ambitie om voorop te blijven lopen in de dynamische wereld van mediacampagnes."
Matthew voegt hieraan toe: "Paul en ik hebben elkaar ruim twintig jaar geleden ontmoet toen we voor een jong Amsterdams bureau werkte. Hij is nog even enthousiast en gedreven als toen en ik heb dan ook geen moment getwijfeld toen hij mij deze kans bood. Ik kijk ernaar uit om samen te werken met het getalenteerde team van Primus Media en bij te dragen aan het succes van onze klanten door middel van innovatieve en effectieve marketingoplossingen."
Over Primus Media
Primus Media is een mediabureau gevestigd in Amsterdam, gespecialiseerd in strategische planning en uitvoering van op maat gemaakte marketingcampagnes, waaronder contentmarketing, SEO en branding. Wij richten ons op het leveren van meetbare resultaten en innovatieve oplossingen om onze klanten te helpen hun merken te laten groeien.