Podcasts zijn niet langer een nichemedium; ze zijn uitgegroeid tot een van de meest populaire en invloedrijke vormen van content in de moderne mediawereld. De afgelopen jaren hebben we een explosieve groei gezien in het aantal podcastluisteraars en het aanbod van diverse shows. In deze blog duiken we diep in de redenen achter deze groei, […]
De manier waarop merken communiceren met hun publiek verandert. Steeds meer interacties vinden plaats in directe berichten (DM) in plaats van openbare feeds, meer vooral op platforms zoals Instagram. Deze trends biedt merken nieuwe mogelijkheden om op een persoonlijke en directe manier met hun publiek in contact te komen. Waarom DM’s populair zijn DM’s bieden […]
In een wereld waarin consumenten dagelijks worden overspoeld met informatie, is het cruciaal om op te vallen met een doordachte en strategische mediacampagne. Bij Primus Media hebben we uitgebreide ervaring in het creëren en uitvoeren van campagnes die niet alleen de aandacht trekken, maar ook resultaat opleveren. In deze blogpost delen we ons stappenplan voor […]
In een tijd waarin digitale media aan de top staat, zou je kunnen denken dat printmedia een langzame dood tegemoet gaat. Maar tegen alle verwachtingen in maakt printmedia een opvallende comeback, in een nieuwe, getransformeerde vorm die zowel print als digitaal combineert. Deze heropleving van printmedia onderstreept dat gedrukte publicaties nog steeds een cruciale rol […]